tisdag 7 augusti 2012

Sen kväll

Som vanligt är klockan jätte mycket innan jag hamnar i säng vilket jag måste bli mycket bättre på innan skolan börjar, och framförallt under tiden jag studerar, så man är pigg och allert under föreläsningarna! :)

Tänkte bara göra en kort update så ni vet att jag fortfarande finns här. Va ganska trött efter jobbet igår då de blev ett 10, 5 timmars pass (8-18.30) och idag jobbade jag 7-16 och somnade på soffan så fort jah kom hem ^^ 
Men iallafall, va det bara jag som vaknade av jordbävningen vid 5 tiden morse? Hela sängen skaka men sen blev jag osäker å trodde jag drömt. Va många på jobbet som inte kännt av de me fick iaf bekräftelse på Facebookoch radio att de faktiskt va många som kännt den!

Ne nu ska jag sova, ska till lägenheten imon och börja måla lite väggar och skåp. Elektrikern kommer också så måste va färg i tid. Godnatt! :)

Trött tjej efter jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar