måndag 23 september 2013

Inte bara en lägenhet!

Nu va det jätte längesen jag gjorde ett inlägg senast men ska försöka bli bättre! Har Fått ny lägenhet, jobbat, varit i London, börjat i skolan, fyllt år. Ska se om jag kan skriva om allt det sen när jag får tid. 
Har känt ett tag att lägenheten inte känns riktigt min än, att jag inte riktigt har bott in den, hade inga saker på fondväggen å kände inte att den hade riktigt den mysighetskänslan jag ville ha. Men när jag fyllde år fick jag en ny lurvig matta, en klocka och en tassel så jag skulle få iordning här. Och ja, nu är klockan uppe, mattan utrullar och tasseln på väggen och det är inte längre bara en lägenhet utan det känns som ett hem nu! :) 
Fick även upp några solfjädrar på en vägg som bara var helt vit. Inte haft så mycket som gör att man kan se att det är min lägenhet men nu har jag ju fått upp massa saker gör det de :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar