onsdag 12 december 2012

Förkyld, IGEN


Nu sitter jag här i soffan igen och är kanon föryld. Förstår inte varför jag hela tiden ska va föryld. Hade blivit av med den och har varit frisk i typ 2 veckor, va så skönt att kunna träna igen! Men för två dagarsen började jag känna av det igen, och nu är jag dunderförkyld.... Någon som har några tips på hur man blir av med en långdragen förkylning? Började dricka Echinagard igår och hoppas på att det ska hjälpa. Har även köpt ingefära (?) men inte kommit så långt att jag har tagit det än. Tänkte koka vatten å lägga i det så det blir som te. 
 
Emelie kommer sen efter att hon har slutat skolan och då ska jag göra hennes naglar, lägger upp bild sen, tror hon ville ha glittriga fina! Så när jag ändå bara sitter här tänkte jag lägga upp lite bilder från kryssningen 29/11- 1/12. Älskar kryssningar och detta va verkligen inte den sista! Men tyvärr måste jag säga att förra årets Judgment day kryssning var otroligt mycket bättre än detta årets JD kryssning. Tror båten kan ha stor betydelse med. Båten förra  året var stor och otroligt lätt att hitta på, bad delen var kanon och scenen över gå gatan va kanon! På denna båten vet jag inte hur många gånger jag gick fel! Det var som en stor laburint och det tog ages innan man kom fram dit man skulle. Och nej jag va inte så full att det kan va därför ;) Här kommer några bilder iaf! =)


På tåget påväg upp









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar