fredag 14 december 2012

Naglar


Blev lite ändrade planer. Emelie kom inte alls igår utan jag satt bara och pluggade, kollade tv, sov en stund och jobbade på att få bort min förkylning. Hon kom idag istället, och hade med sig sin kompis Jennifer! Blev att göra naglar på två tjejer istället för en :P  Tur att jag tycker det är roligt! =) 
Ne vad ska jag skriva mer? Haft en nutritions lektion idag, om lipider. Nu har jag bara 2 lektioner kvar sen är vi "lediga" 1 månda. Vi är inte rikigt lediga eftersom att när vi börjar igen har vi 2 tentor, så blir plugg under hela jullovet!! 
Nu ska jag snart duscha håret och rulla upp det i papiljotter så jag får fina krullor imon när jag ska på 90-tals-fest hos Matilda nere i Ängelholm, ska bli jätte kul! :D
Uppdate!! Glad lucia allihopa :D



Jennifers naglar

Emelies naglar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar