fredag 15 mars 2013

Fredagsmys

Sitter just nu och väntar på att jag ska få lite mer batteri på mobilen. Varit hemma hos Josef, en kille i klassen, och ätit och kollat på gladiatorerna. Anna, Caroline, Carolin och Patrik va också med, så tack för en trevlig kväll allihopa! Gör jag gärna om! :)
Ska i alla fall snart bege mig till Varberg men har bara 9% batteri och vill gärna ha lite mer innan jag ger mig ut och kör med tanke på hur vädret är. Så de passade ju perfekt att skriva ett litet inlägg medans jag väntar :)
Varit en rätt seg dag idag. Började skolan kl 8 och sen hade jag hål mellan 10 och 1 men jag och några klasskompisar hade lite tentapluggtajm! :P Efter skolan åker jag ut till flygstaden för att där finns skopunkten, hade hittat ett par skor på hemsidan som jag ville ha men självklart va dom slut när jag va där. Så blev att åka hem och beställa dom från Internet istället, plus ett par andra skor (A)

Ne nu ska jag försöka dra mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar