torsdag 14 mars 2013

Ny tröja och nya naglar :)

I'm back, and I'm alive! ;P haha Har varit mycket plugg den senaste tiden. Nu har jag dock gjort klar alla frågor så nu är det "bara" att lära in sig allt. Vilket är lättare sagt än gjort ^^ Men jag ska nog klara detta, två veckor sen är det över för denna gången. 
I lördags var jag på konsert uppe i Göteborg med mamma och pappa. Vi såg Attentat, ett gammalt punkband som pappa lyssnade på när han va liten. Tycker dom är jätte bra och dom är sjukt grymma live! Passade på att köpa mig en ny tröja på konserten, "ge fan i mej" som också är namnet på en av attentats låtar. Riktigt skön och gosig tröja. Tycker det är lite kul att den är lite små kaxig med ;) 
Gjorde även nya naglar i tisdags. Kl 8 på morgonen så va uppe vid halv 7- 7, men vad gör man inte för att va lite fin! Filningen denna gången tog jätte lång tid eftersom jag hade knäckt i stort sätt alla naglar. Vet inte vad som hände, om jag bara var riktigt oförsiktig eller om dom bara inte satt riktigt. Eftersom filningen tog längre tid fick de bli en mindre avancerad design. Fast är nöjd med dom ändå, dom glittrar massa när dom är i ljuset! :) 
Ne nu ska jag återgå till mina böcker, kände bara att jag behövde titta in här lite!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar