torsdag 1 maj 2014

1 Maj

Ny månad!
Idag börjar jag på min detox och håller tummarna på att det faktiskt hjälper massa. Meningen är att det ska rensa ut slaggprodukter från kroppen och på så sätt ta bort uppblåstheten. Tagit "före" bild idag och tänkte ta efter 7 dagar och sedan efter 14 dagar när detoxen är klar för att jämföra om det blivit något resultat. Detoxen jag köpt är bootea och från bilderna jag sett på instagram så är det många som fått väldigt bra resultat.
Jag vill ha så bra resultat som möjligt och tänkte därför följa deras kost förslag. Man ska inte äta kött och sånt utan bara fisk och det gör inte mig något eftersom jag är från en fiskarfamilj och älskar fisk! :P

Kommer med en recension sen om vad jag tycker och kanske till och med före och efter bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar