torsdag 1 maj 2014

Valborg

Igår hade jag lektion 8.15-10 och sedan var det en håltimma innan lektionen kl 13.15 då vi skulle ha ett prov/quiz i biomekanik. Kändes helt okej och jag har pluggat ganska mycket inför detta eftersom jag inte är bra på matte från början, så vet att jag behöver lägga ner extra tid på detta.
När vi väl slutat gick jag till affären och sen skyndade jag mig hem eftersom vi Ingrid skulle komma hem till mig så vi senare på eftermiddagen kunde åka hem till Frida för att fira valborg.
När Ingrid kom fixade vi oss iordning och hade lite förfest. Duktiga som vi är lyckades vi blanda till lite goda mojitos! :)
Hemma hos Frida grillade vi och lekte lite lekar, och tyvärr va vi lite sena ner till stan för när vi väl kom ner efter 12 så var det helt otroligt långa köer. Så jag och Ingrid struntade i att gå ut utan gick till donken och köpte lite mat och sen gick vi hem för att sova ^^ Kanon valborg ;) Men hade riktigt trevligt vilket jag alltid har med mina fina flickor och pojkar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar