lördag 28 juni 2014

Bikini Fitness

Blev spinning idag igen med Carro. Riktigt kul faktiskt! Skönt att ha kommit igång med träningen ordentligt, igen! ^^ 

Har en announcement to make. Om ett år kommer jag att tävla i bikini fitness, det är planen i alla fall! Är jätte taggad och hoppas verkligen att det kommer gå vägen! :D
Har en kompis som ska hjälpa mig och vi har redan träffats innan och gått igenom lite med kosten. Idag träffades vi och gjorde kroppsmätningar. Är långt lååångt ifrån nöjd, gillade inte alls måtten. Men det är det vi ska jobba på! Gjorde både calipermätning och med måttband och sedan räknade vi ut % och kg fett i detta programet. Ligger nästan på 23 kg fett och inför tävlingen ska jag vara nere på ca 10 kg. Så har lite att jobba på. Men nu har jag ett mål och det gör att jag håller motivationen uppe, bara att kämpa! :D 





Motivation

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar