måndag 30 juni 2014

Seg dag!

Har haft fruktansvärd träningsvärk idag! haha. Va på gymmet igår, va helt fullt i rummet med fria vikter. Hade jag inte räknat med på en söndag så fick improvisera lite på mitt benpass. Men uppenbarligen blev det väldigt bra ändå, blir bara jobbigare och jobbigare att röra sig ^^

Jobbade till 3 idag. Va rätt mycket att göra men ändå helt okej, lite stressigt vid lunchrasten då det var 4 stycken som var sjuka men flöt ändå på riktigt bra. Men va så trött när jag kom hem att jag tog en powernap på soffan. Sen blev det tvätta och plugga på PT-provet. Känns väldigt skönt att jag faktiskt kommit igång med plugget nu eftersom jag har lite att ta igen under sommaren! Jag har fått ett flyt i det, plus att vädret är dåligt och det hjälper ju till med pluggmotivationen lite :)

Min kompis som skulle hjälpa mig med träningen (vi kan kalla han S för jag vet inte om det är okej att jag går ut med vem han är) har i alla fall instruerat mig att jag ska äta minst 120 gram protein varje dag. Började i onsdags och har fått kämpa för att komma upp i det kan jag säga! Lite extra kvarg och någon proteinshake. Känns som att jag äter alltid när man hela tiden måste stoppa i sig lite till för att komma upp i rätt mängd. Men tror man vänjer sig snart. Tråkiga är bara att jag har känt mig uppsväld idag och att det inte känns som att något händer. En vecka jag vet, men jag vill att det ska gå fort! :P

Nu blir det sängen, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar