måndag 3 november 2014

Halloween helg!

Haft en kanonhelg! I fredags var det Halloween så vi festade till det lite! Lizzie, Susana och Franz kom från varberg och så var det, Carro, Anton, Lars, Lina, Carro och Sebbe. Alla var inte lika kamerakåta som vi haha ;) Planen var att vi skulle gå till kåren men det var sån kö och den rörde sig knappt nått på 1 timma så vi åkte in till stan istället. Hade skit kul och var roligt att alla var utklädda och gick in för det! :D

Igår (lördag) slappade jag i soffan ett tag och sen pratade jag med Lars och blev lätt övertalad att hänga med på bio. Såg Fury, skit bra film, jätte bra gjord och jätte bra skådespelare! Rekommenderar verkligen folk att se den! Sedan gick vi till Grappa och åt och tjötade lite. Var jätte trevligt och är riktigt kul att gå ut å äta på restaurang eftersom det inte är något man unnar sig så ofta :)

Idag följde jag med mamma och pappa till Kungsbacka för lite shopping men jag hittade inget om jag ville ha, vilket va skönt med eftersom jag sparade pengar ;) Sen har vi slappat lite framför teven och spelat bingolotto. Jag vann 2 stycken sverigelotter, woho haha ^^ 

Detta va min helg, hoppas ni haft det bra! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar