torsdag 20 november 2014

Happy Happy Happy

Allt går kanon just nu och det känns skit bra! Fått godkänt att jag ska få gå på Zumba utbildningen, WOHO! :D och nu har jag även fått ja på att jag ska gå en gymutbildning för att kunna stå i receptionen på Actic. Känns jätte bra och är stolt över mig själv att jag kommit så långt som jag har eftersom jag känner att det är detta jag vill jobba med! :)

Dock sitter jag hemma sjuk och fick byta bort dom 2 passen jag skulle hållt idag och det är lite segt. Men har klarat mig hela hösten utan förkylning så det var väl på tiden nu.
Suttit i soffan hela dagen och slappat och fixat saker jag behövde ta i tur med, så som kolla upp med räkningar och plugget och så, så relativt produktiv dag även fast jag varit sjuk.

Nu hoppas jag på att jag hinner bli frisk tills på lördag när jag ska hålla pass, slapp dag imorgon med fram till runt 4 och sen ner till Malmö för att kolla på Familjen Addams teater! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar