söndag 18 september 2016

24 år

Fyllde år igår!!! Och hade verkligen en super födelsedag. Började dagen med att mamma å pappa sjöng för mig och jag fick paket. Sen åkte vi in till stan för att fixa lite saker och köpa med pizza hem. Skulle ha lite fest på kvällen så fixade klart allt inför festen och gjorde mig iordning. Pappa hjälpte mig att sätta upp partytältet i fredags så nu ställde vi iordning borden och ställde fram ljus och lycktor så vi kunde få lite värme och ljus under kvällen och mamma lade fram filtar.

Vi åt gott, spelade ölspel och beer pong och hade super trevligt! Sedan åkte vi in till stan och var först på en mellanfest hos Jon innan vi gick till Grappa. Hade jätte kul och träffade massa kompisar. Fick en jätte god passionsdrink av A som hade en såndär pinne som sprutar eld för att fira mig.
När krogen stängde följde jag med A hem. Älskar verkligen att somna i hans famn.

Idag var mormor och morfar här och firade mig och Emelie, som fyller på torsdag. Vi bjöd på kräftor och det är ju så otroligt gott!!


 Carla, Robert, Emelie, Charlotte, Michelle, Niclas och Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar