onsdag 2 juli 2014

CSN och bostadsbidrag

Lindrade min fruktansvärda träningsvärk med ytterligare ett benpass igår. Känns riktigt bra idag faktiskt. Trodde det skulle göra det ännu värre då träningsvärken verkligen kändes under passet men idag är jag bara lite lite öm i musklerna vilket är riktigt skönt. Kan sätta mig i soffan och ställa mig upp utan problem. haha :)

Tänkte vara lite effektiv idag och betala räkningar med mera som behövdes. När allt sånt var fixat tänkte jag söka nytt CSN och bostadsbidrag. Får inte upp mitt bankID när jag använder google chrome och när jag försöker med firefox går det inte heller eftersom den inte kan öppna filerna ordentligt och då återstår bara explorer. Men första gången strax efter att jag fick upp sidan så blev skärmen blå och det stängdes av, försök två kom jag lite längre och fick fram vad jag får i csn bidrag och så innan skärmen blev blå. Tredje gången var jag helt klar med ansökan och skulle bara skriva ut ett papper och klicka i vilka papper det är jag kommer att skicka in och självklart var det då skärmen blev blå och datan stängdes av. Detta är bara när jag använder explorer, blir så irriterad! Nu har jag i alla fall gett upp det och kommer försöka igen hemma hos mamma och pappa nästa vecka.

Resten av dagen nu tänker jag spendera med mina pluggpapper!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar