lördag 16 augusti 2014

Naglar

Kände för att göra mig lite fin igen. Har saknat mina naglar och fransarna behöver snart fyllas på. Tjejen jag var hos i Göteborg var jätte duktig men tänkte ta betalt för ett nytt set efter 4 veckor och mina är fortfarande relativt fina efter 3½ veckor så tänkte jag letar upp några bra för både fransar och naglar i Halmstad istället. Skrev på facebook och fick massa tips. Och bokade med en tjej för naglar som jag tyckte verkade bra och bilderna på facebook såg fina ut. Dock är jag ganska missnöjd nu när dom är klara. Formen är olika på flera naglar och dom är ojämna och jätte tjocka. Kommer gå tillbaka till min gamla nagelterapeft i Falkenberg som jag vet är jätte duktig! Tycker att som utbildad nagelterapeft med diplom ska man ha kunskap om hur naglarna ska göras ordentligt. Inte så mycket att göra nått åt nu, får stå ut tills pengarna kommer och göra om dom sen. Och hoppas på att fransarna på tisdag blir bra mycket bättre än detta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar