tisdag 19 augusti 2014

Påfyllning

Tog en liten pluggpaus idag och åkte och fyllde på mina fransar. Gud va nöjd jag är! De va en jätte duktig tjej på en salong i söndrum  som gjorde det och kommer verkligen gå tillbaka dit igen! Så nu är jag i alla fall fin igen med nya fransar! Vi la även in  några lila fransar för att piffa till det lite. Dom syns inte jätte mycket men beroende på vilket ljus det är så kan man se dom lite grann :)
Efter de va de plugg igen och sen kom ingrid på ett litet snabb besök eftersom hon åkte från moa  i lund och va påväg hem. Och sen har det varit plugg igen. Är riktigt riktigt trött på plugg nu.  Men imorgon är en tenta, woho så blir jag av med den! Och sen är det 3 till på lörda. Vet inte vad mer jag ska plugga på tills imon. Känns som att jag bara läser och läser. Plus att jag börjar känna mej förkyld och har lite huvudvärk..
Aja, önska mig lycka till imorgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar