torsdag 21 augusti 2014

Motarbetad

Känns som att min kropp lite smått jobbar emot mig just nu. Har sovit dåligt flera nätter i rad nu, inatt kunde jag inte somna förens vid 3 nångång och sen vaknade jag vid 8-halv 9 var jag kanon pigg och känt mig lite som en durasellkanin. Natten till igår var nästan lika dålig. Tror jag somnade efter halv 1 nångång och sedan vaknade jag om och om och om igen. När jag vaknade vid 5 av att min högertumme typ hade låst sig och jag nästan fick knäcka tillbaka den på plats var jag så trött på vakna hela tiden att jag bara ville att klockan skulle ringa. Låg nog vaken en halvtimme ungefär tills klockan ringde kl 7 för att jag skulle upp och göra tenta. Och självklart hade jag värk i tummen resten av dagen sen. Har artros i mina händer och  det kommer och går lite som det känner för. Men har fortfarande ont i tummen, plus att tummen på andra handen också har gjort ont idag = handstöd på båda händerna. Det konstiga är bara att jag faktiskt inte känner mig direkt trött, antingen känner jag mig som en durasellkanin eller så är jag i "normal" läge, men jag är lixom aldrig nere på nån dipp att jag bara vill lägga mig och ta en powernap vilket är konstigt. Utöver det har jag nästan som växtvärk i vänster knäveck och kan inte koncentrera mig ordentligt på plugget, vilket jag behöver eftersom jag har tre tentor på lördag! Och så har jag nästan ingen aptit. Ätit 1 mål om dagen sen i måndags, dock tagit typ en macka och lite choklad upptill, förutom idag, ish. Åt lite pastasallad på lunchen men var inte så hungrig och nu på kvällen har jag tryckt i mig spagetti och köttfärssås. Hoppas på att det är för att det är tentavecka och att "kroppen" känner sig stressad för såhär orkar jag inte ha det en längre tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar