fredag 12 december 2014

Fullt ös medvetslös

Igår var en sån dag då jag hade saker hela tiden! Först hade jag vattengympa kl 9. När jag hållt det åkt jag hem, duschade åt lite yoggi å sen var det dags att tvätta. Tvättmaskiner tar bara runt 37 minuter och man hinner ju typ inte göra något under den tiden så jag plockade lite i lägenheten för att få fint här och började även kolla på zumba pass. Min chef ringde mig innan jag skulle ha vattengympan och frågade hur långt jag kommit med zumban eftersom en tjej var sjuk och dom hade ingen instruktör till eftermiddagen. Har dock inte kommit så långt att jag kan passet så jag fick hoppa det tyvärr, så tänkte att det kan vara bra att kolla på det ordentligt nu.

När tvätten var klar och jag pluggat lite så åkte jag tillbaka till gymmet, planen var att jag skulle gå brevid på en instruktion men den personen kom aldrig så blev att jag fick improvisera en egen instruktion för henne som ska examinera mig i det sen så det var lite nervöst. Fick dock bra tips som jag kan ta med mig till när jag ska hålla riktiga sen! Efter det stod jag i receptionen en halvtimma och lärde mig där innan jag var med på en halvtimma core. Det var skit jobbigt och min rygg klarar verkligen inte det. Tror jag sagt det innan men jag har skolios och det gör att musklerna i min rygg alltid är felbelastade vilket gör att jag kan få ont när jag gör vissa övningar och så. Men i alla fall, efter det satt jag och läste en timma i pärmen jag fått för att bli gyminstruktör innan jag skulle hålla mitt MRL pass. Nu var det bara 3 deltagare som kom men tycker det är så kul när man märker själv att man blir så mycket starkare i musklerna och verkligen blir bättre och orkar mer!

Efter det åkte jag hem och duschade igen och sen la jag mig i soffan.
Tänkte jag skulle tränat idag på gymmet, men idag kände jag att jag är lite mör i kroppen efter 3 pass igår, så blir att slappa, plugga och fixa fransarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar