torsdag 4 december 2014

Storstäd och julpynt

Idag har jag och Carro suttit med vårat arbete i fysiologiska och biomekaniska  mätmetoder. Vi fick gjort en del och skickat in projektplanen så nu behöver vi egentligen bara vänta på att se vilka dagar vi skulle kunna göra testerna och hitta försökspersoner innan vi kan skriva vidare.
Känner även att jag, just nu i alla fall, kommit in rätt bra i plugget, jag ligger i fas med det jag behöver göra och har även tagit tag i saker som släpar så det känns väldigt skönt! Nu håller vi bara tummarna på att det håller i sig!

I övrigt så har jag storstädat idag! Kände att de va dags att sätta upp lite julpynt men ville inte göra det förens jag gjort en ordentlig städning först, typ svabba golv och verkligen damma och så! Brukar göra det minst en gång vid jul och en gång till sommaren då jag svabbar golven städar bakom spisen och sånt som man inte vanligtvis orkar göra när man städar. Men nu är det i alla fall fint här och dom få sakerna jag har här är uppe! Har bara toaletten kvar imorgon som jag tänkte städa iordning med :)

Har även hunnit va en sväng på actic med. Skulle vara där en timma för att gå brevid och lära mig under en instruktörstimma men den timman blev till över 3 timmar istället. Har så trevliga arbetskamrater att man inte vill gå därifrån! :D

Nu ska jag njuta av hur fint det är här och ta och sova :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar