måndag 15 december 2014

Sjuk

Nackdelen att jobba på gym är när man blir sjuk. Oftast så har man dom passen man har för att dom passar bra med mina tider och kanske mindre bra med andras tider. Idag hade jag gått mer att ta ett pass från en annan tjej som inte kunde men när jag vaknade imorse så hade jag så ont i halsen att de va jobbigt att svälja, inte kanonlyckat när det är meningen att jag ska hålla pass sen... Fick i alla fall smsat till alla som stor att dom kunde hålla det passet och ingen kunde, förutom en som sa att de kan bli svårt för att hon skulle på möte men om det absolut inte finns någon annan så tar hon det. Tack Tack Tack säger jag till bra arbetskamrater! Eftersom hon var så gullig att ta det passet kunde jag ligga hemma på soffan och tycka synd om mig själv och jobba på att bli frisk. Fick även in lite plugg med eftersom jag har en dugga imorgon. Statistik på engelska, vi får se hur detta går för känns inte som att jag kan något...!

Nu ska jag krypa ner i sängen med mina plugg papper och läsa tills jag somnar, natti! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar