fredag 3 januari 2014

2014!

3 dagar in i 2014, men ändå! ;) Hade en toppen nyår med massa vänner och nya vänner. Först 3rätters middag hos mig och sedan ut på massa farligheter, haha. Tror inte jag va hemma förens runt halv 4 :)

Och som säkert dom flesta andra har jag som nyårslöfte att ta tag i min träning. Jag är inte nöjd med vart jag är idag och kommer att köra 4 gympass i veckan och powerwalks utöver det. Har satt upp ett slutligt mål till sommaren, vilket är att ha gått ner x antal kg, och så kommer jag även att ha delmål under vägen. Dessa delmål är dock inte till 100 % klara än men tänkt att det ska va klart till helgen i alla fall. Men det är skönt att ha något att kämpa efter fram tills att man mål slutmålet så det inte bara känns som att man tränar och inget händer.

Ne nu ska jag göra klart mig det sista jag ska möta Carro på gymmet om en halv timma! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar