tisdag 14 januari 2014

Förkyld, igen..

Klarade mig undan att stoppa i mig choklad! känner mig lite stolt faktiskt! :) Dock har jag åkt på en kanon förkylning! Sov med fönstret lite lite öppet (typ en springa) eftersom det var så otroligt varmt i lägenheten och när jag vaknade va det jätte kallt å jag hade lite ont i halsen. Inte nog med det så var det dag 2 på Eleiko så körde på ordentligt där, vilket jag inte borde eftersom man inte ska träna med halsont! Har i alla fall fått sota för det nu eftersom jag är jätte förkyld :( Sista dagen, dag 3 på Eleiko är imorgon och Lina den ängeln kör imorgon igen! Hon körde i måndags också. Så jag slipper i alla fall att cykla ute i kylan massa. Sedan tror jag, helt och hållet på hur jag mår imorgon, att jag hoppar att göra övningarna. Vi inte riskera att jag blir ännu sämre.

Nu tänkte jag krypa ner i sängen så jag får ordentligt med sömn! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar