tisdag 7 januari 2014

Yes!

Ett mål avklarat! 100 kg i benpress, känner mig riktigt nöjd! :) Det var tungt men tror faktiskt att jag hade kunnat ta lite mer. Nu är nästa 2 mål att klara 60 kg i vadmaskinen och 50 kg i squats :) I nuläget tar jag 50 kg i vadmaskinen och 30 kg i squats, har en liten bit kvar men bara att kämpa på, skönt att ha lite mål att sträva efter :)
Känner även att jag vill lägga till med konditions träning, just nu har jag bara ett konditionspass och om jag ska gå ner i vikt behöver jag göra träning som är fettförbrännande. Tänkt ju att jag skulle powerwalka men vädret har varit riktigt kasst de senaste och har haft en del plugg som jag har behövt ta tag i direkt på morgonen. Funderar på att lägga till ett till konditionspass när jag gymmar så jag säkert får gjort det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar