torsdag 9 januari 2014

Effektivt

Satt först på förmiddan å pluggade med Carro inför omtentan på lördag, har haft 1½ poäng ifrån och det är otroligt irriterande! Men denna gången ska det sitta. Sen hade vi lektion 1-3 då vi gick igenom den skriftliga eximinationen, och tyckte det gick riktigt bra, det jag hade skrivit var bra hittills och fått förslag på vad mer jag kan skriva så ska sätta mig i helgen och bli klar med det! :)
Efter lektionen kom pappa. Vi hade bestämt det så jag kunde få hjälp med att bli förhörd så jag säkert kan klara denna tentan! Och det känns faktiskt riktigt bra! Vi satt i nästa 4 timmar å traglade och nu känns det som att jag har koll på det mesta. Skönt eftersom imorgon har vi heldag på Eleiko (9-17), får berätta mer om det imon, och kommer därför inte kunna sitta hela dagen och plugga. Och antagligen är man lite trött efter en heldag med träning, men kul ska det bli iaf! :)
Känns även som att förkylningen har börjat försvinna och det är riktigt skönt eftersom jag verkligen inte vill missa massa av mina träningspass. Har ju redan missat dagens konditions, och mag- och rygg pass och eftersom vi har Eleiko imorgon kommer jag inte hinna morgondagens biceps/ bröst/ axelpass. Får försöka ta igen det i helgen =)

Nu ska jag fixa iordning matlåda till imorgon och sedan ska jag krypa ner i sängen, gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar