fredag 13 februari 2015

Fullt ös

Medvetslös. Oj vilken dag alltså! Det började med att jag träffade gruppen 1 timma innan lektionen idag eftersom det var vi som skulle hålla i seminariet idag. Klockan 12 var det lunch för att sedan öva på cykeltesterna inför examensarbetet. Det gick faktiskt riktigt bra även fast vi gjorde lite fel i början. Nu ska vi bara hitta alla testpersoner och få tillgång till en sal. Det är jätte dumt, vi är ungefär 30 stycken i klassen och nu har dom ändrat inför vårt år att man måste skriva sina arbeten själva. Detta innebär att det är 30 personer som ska in med sina test personer (minst 15) på en liten yta innan en vis tid med begränsat med tillfällen. Totalt idiotiskt! Jag, Magda och Sandra har gått ihop och ska göra testerna tillsammans och hjälpa varandra och detta innebär att vi ska genomföra 120 tester ihop. Ska bli lite kul att köra igång nu faktiskt eftersom man börjar komma någon vart, men det är så fruktansvärt irriterande att det ska krångla med det ena till det andra hela tiden!
Efter det var det snabbt hem och ladda mobilen en stund. Har lånemobil just nu eftersom kameran på min andra mobil verkligen inte är bra och efter den senaste uppdateringen total strejkade telefonen. Hur som helst blev det inte långvarigt hemma eftersom jag skulle hålla först zumba på 55 minuter och sedan efter en halvtimmes paus ha 30 minuter MRL. När jag kom hem har jag fixat lite små saker och sedan fixade jag naglarna så jag är lite fin inför alla hjärtansdag! Hann även med att färga ögonbryna. 
Nu ska jag sova så jag orkar upp imon för att ta mig till varberg för klippning kl 11. Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar