onsdag 11 februari 2015

YES!

Har äntligen äntligen äntligen fått min skrivare att fungera igen! När min andra dator kraschade behövde jag om formatera den och efter det gick det att scanna från skrivaren till datorn men inte skriva ut från datorn till skrivaren. Och nu när jag köpte den nya datorn så ville det inte fungera heller, men efter några timmars krångel har jag äntligen fått det att fungera igen!! YES, så nu kan jag skriva ut papper jag behöver till skolan, eller kanske lite CV:n och så :)






Idag var jag, Caroline och Carolin ute på en härlig promenad uppe på Galgberget. Mysigt att gå där och nu har vi bestämt att viska försöka gå ut och gå dom förmiddagar som vi kan! Efter promenaden bestämde vi lite spontant att avsluta rundan på Capri för att äta lunch. Va längesen vi va ute och åt så va jätte mysigt att gör det även fast det bara var en lunch!






Vill visa denna söta nyckelring med kramnalle som jag fick av Caroline igår med två björnar som kramas för att jag ska slippa vara själv på alla hjärtansdag! Hon är helt underbar å jag älskar henne så min bästi <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar