måndag 9 februari 2015

Update

Oj vet att de va längesen jag uppdaterade senast! Haft massa att göra... Haft passa omtenta och har fortfarande 2 omtentor kvar. Haft en kurs med arbete och grupparbete och en kurs som är inför examensarbetet vi har just nu och den kursen var allt annat än bra! Fick ändra idé så många gånger att jag bara tycker det känns jobbigt just nu. Men tror jag behöver kommer igång ordentligt nu när jag fått godkänt på mitt projekt så jag kan göra testerna och så!


Varit sjuk och haft en del med jobbet. Har kommit igång med Zumban och det känns jätte bra nu, man känner att det går bättre och bättre för varje gång jag håller det!


Har även fått lägenhet! Kan  skriva mer i ett annat inlägg senare men eftersom jag har studentlägenhet nu så kan jag inte bo kvar här efter examen som är om ungefär 4-5 månader. Har sagt upp denna lägenheten och internetet nu. Men som sagt kommer ett inlägg sen :)


Köpte ny dator i lördags och fick den på posten idag, snabb leverans där alltså! En HP notebook och är faktiskt riktigt nöjd förutom att vänster och höger "musknapp" är riktigt seg så jag känner av i mina tummar när jag trycker, men förhoppningsvis mjukas detta upp efter hand :) En annan sak jag gillar är faktiskt Windows 8. Tycker det var skit smidigt att man kunde ha appar och sånt. Men kan se om jag kan göra en liten recension om detta sen med när jag använt den lite mer!


Nu vet ni iaf att jag lever så jag tänkte ta och fixa lite mer saker jag behöver få gjort idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar