onsdag 19 september 2012

20 år och 1 dag!

Som ni kanske förstår fyllde jag 20 år igår, halvvägs till 40, woho!!! Ne jag har bara lite åldersnoja. Tycker mest det ska bli jobbigt att betala fullpris på till exempel tågen ^^ Fått massa fina saker, famförallt till lägenheten! Kommer ta bild sen när jag fått tillbaka min mobil, förhoppningsvis i veckan, eftersom jag har bättre kamera på den. 

Hmm, vet inte riktigt vad mer jag vill tillägga. Känns som att jag kommit in rätt bra i studentlivet igen, suttit några timmar nu med kemi eftersom vi har en dugga nästa vecka. Förutom kemin har vi anatomi men de känner jag mig relativt säker på! =) 

Ne nu ska jag komma i säng i tid.... Varför ska tiden alltid rinna iväg för mig? jag fattar inte det!! Tänkte iallafall bli mer hälsosam, går ju ändå en träningslinje.. Så tänkte gå upp i tid, ut på en power walk (om jag hittar mina hörlurar :O ) och sedan äta en riktig frukost. Är ju ingen frukostmänniska men det är ju det viktigaste målet på dagen. Börjar kvart över 10 men måste gå ut på pw ganska tidigt för dom ska stänga av vattnet imon mellan 9.30-14.00, kul att stå i dushen när vattnet stängs av ^^

Ne nu ska jag se om jag lite snabbt kan leta upp mina lurar. Det är tisdag idag och då kommer tidningsbudet mellan 1.50-2.10 inatt, och jag vaknar alltid!? Tänkte att lurar kanske hjälper.
NattiNatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar