fredag 28 september 2012

Oktoberfest


Nu är det äntligen fredag på riktigt, nästan. Ska bara hem till Varberg först innan det räknas på riktigt! :) Men först ska jag göra en liten snabbstädning av lägenheten, äta något och trappstädning. Sen ska jag plocka upp Jim för han ska också hem till Varberg och sen är jag påväg!!

Tänkte även inviga systemet idag! Har ju inte varit där sen jag fyllde 20. Blir några cider och en sambuca. Idag är det oktoberfest i Varberg och då tänkte jag och Marie, "ja varför inte". Haha ungefär, planen är i alla fall att vi ska dit på eftersläppet. Och då tänkte vi festa till det ordentligt med lite sambuca, si sådär en halv flaska var :) Gärna brinnande med, blir lite mer spexigt då. Ska bara få med Marie på mina roliga planer. Man kan ju ta varannan brinnande och varannan vanlig kanske?

Nu ska jag sätta igång med städandet så jag kommer härifrån nån gång :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar