torsdag 27 september 2012

I väntan på bättre tider


Inte riktigt varit min dag idag, varit super deppig och längtat hem till Varberg. Så gissa vem som nu söker lägenheter där hemma i sommar staden? Precis, jag! Känner att jag vill vara närmare allt jag känner till och får jag en lägenhet i stan kan jag ju pendla, det tar ju bara 30 min med tåg och det kan jag offra för att känna mig lite bättre.

Något annat som får en att känna sig bättre är shopping! Tycker själv inte jag handlar så mycket men jag måste väl erkänna, jag är en shoppaholic!
Ne avslutar väl dagen med lite nyheter. Är hjälpledare för en dansgrupp för barn på 4 år och TV4 var där och filmade igår. Spolar ni fram till ca 3.00 så får ni se oss :) 
Har för övrigt haft 55 läsare idag, det trodde jag väl aldrig ^^ Sov så gott alla ni där ute :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar