onsdag 26 september 2012

Huskur


Ligger just nu i soffan, lektionen blev inställd och kände inte för att somna om! Ska städa lite i lägenheten så de är rent å fint här sen när Emelie kommer, och senare åker vi till gekås och sen hem till Varberg.
Tänkte hinna träna idag med, va på gymmet igår och de kändes jätte bra, men kan ska nog vara på gymmet innan 4 för sen kom det ganska mycket folk. Ska se om jag kanske kan simma en 30 min eller så också :)

Känner dock av lite i halsen att jag börjar få en förkylning så ska försöka stoppa den med en chilensk huskur. Har ju aldrig varit i chile men det var en kille som är från chile och har släkt är som berättade om den och att, tror det var hans farmor alltid körde med den om man började bli förkyld. Men man ska i alla fall äta en halv citron med salt och detta ska hjälpa mot förkylningar. Har testat en gång innan och tyckte faktiskt det hjälpte lite =) Det är dock riktigt äckligt!

Väntar fortfarande på min mobil. Kommit på att man kan gå in på telecares hemsida och kolla vilken status mobilen har. Just nu står det bara "reservdel beställd" vilket är riktigt irriterande eftersom det igår var 2 veckor sedan jag lämna in den och dom ska bara byta displayen, borde dom inte ha sånt hemma? Den som väntar på något gott....
 
 
Inspiration







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar