fredag 14 september 2012

Dessa infektioner...

Vet att det var ett tagsedan jag uppdaterade men jag har helt enkelt glömt och inte haft tid att uppdatera.

Första veckan med IVP började lungt med lite föreläsningar och ett mindre seminarium. Andra veckan började vi med ett grupparbete och att vi skulle läsa 150 sidor i en av läroböckerna, och när jag sätter mig på månda kväll och öppnar boken för att börja läsa ringer mobilen och det är en från halmstad högskola som ringer och säger att jag kommit in på biomedicin (glädje :D ) ja tack. Så nu är jag biomedicinare och har massa anatomi att ta igen! Jag är ju dock rätt smart ;) och har redan förkunskaper av anatomin som jag hoppas kommer tillbaka till ytan nu när jag börjar läsa igen! Har även köpt två stora planscher med bilder på skelettet och musklerna som jag ska hänga upp någonstans i lägenheten. :)

Utöver det har jag tappat min mobil i backen så skärmen sluta fungera. Inte en skråma eller jack men skärmen blev helt blå med lite sträck på. Så nu är den inlämnad och jag har en nokia lumia eller nått sånt. När vi ändå spinner på om min otur kan jag berätta att min kropp får inte nog av infektioner och nu är det urinvägsinfektionen som är tillbaka, så nu sitter jag här och dricker vatten med massa äppelcidervinäger i för att försöka självbota det!

Jaha det var en liten text om vad som händer i mitt liv! nu blir det "once upon a time" och sen plugg :) pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar