torsdag 4 oktober 2012

Durasellkanin

Ligger just nu i sängen och ska snart sova. Blev ingen biljard igår utan dom hade redan spelat klart när jag kom. Vi satt istället och pratade och drack massa öl, studentöl som kostade 20 kr. ^^ Förstår inte varför tiden alltid ska gå så fort när man har roligt och helt plötsligt var klockan 1 på natten. Det drar ju alltid ut på tiden när man ska gå ifrån nått ställe så tror inte jag var i säng förens strax efter 2. Jätte härligt med tanke på att föreläsningen idag började 8.15, men jag tar skolan på allvar.. Och pallrade mig upp, två timmars lektion och sedan var det raka vägen hem till sängen. Hade jätte lång håltimma så nästa lektion började inte förens kl 3 på eftermiddagen så de blev några timmars sömn till. 
Efter skolan kom Ingrid för hon var påväg hem från Växjö, hon hade varit och hälsat på sin pojkvän och då "mellan landar" man i Halmstad innan man kommer till Varberg, Sedan har det bara varit en rätt slapp kväll, har pluggat lite smått och lyssnat klart på min ljudbok, "När skönheten kom till bro" av Anna Jansson. Riktigt bra, rekommenderar den verkligen !

Nu ska jag nana, sov så gott =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar