torsdag 18 oktober 2012

Sängen!

Ligger nu hemma i min stora säng i läjet! önskar jag gick plats med den i lägenheten! ♥ I så fall skulle jag nästan få göra om vardagsrummet till ett sovrum å sovrummet till vardagsrum.Varit hemma hos Marie nu på kvällen och myst med henne, Elin och Sandra, gott att träffa mina gamla spahjärtan :) Lyckades också bli facerapad under kvällen, mycket lustigt Marie ;) Tycker dock det var linte roligt! :PImorgon ska jag och Marie ta en liten tripp till Halmstad så hon får kolla på lägenheten, vi ska laga mat (eftersom det alltid går så bra när vi gör det!) och så ska vi shoppa :D Behöver verkligen ett par nya skor och en mysigt tjocktröja! Inatt ska jag sova med en app på som heter SleepTime på som spelar in när man sover eller nått sånt, ska bli kul och se om den verkligen funkar. Tror den ska spela in, på nått sätt, när man sover som djupast och lättast och på morgonen kommer den väcka en när män har en väldigt lätt sömn för att det ska va lättast för en att komma upp. Ska testa inatt så förklarar jag bättre imon om jag förstår mer då!♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar