onsdag 3 oktober 2012

Hamburgare

Sitter just nu i soffan och har ätit upp mina hemmagjorda hamburgare. Dom blev riktigt goda faktiskt, är rätt bra i köket ändå! =) Haha såg nu att min förra status också heter nått med mat, kanske ska göra de som min grej ;P Skämt och sido

Varit i Varberg idag oh ätit med Leutrime! Kändes skönt att träffa henne igen och bara prata om allt mellan himmel och jord :) 
Känns inte lika jobbigt att vara här längre, har hittat på mer saker och de är ju inte långt hem om jag bara vill hem en stund, jag ska nog fixa detta!

Vad har mer hänt idag, haft våran dansgrupp för 4åringarna idag. Sen stannade jag kvar och tjötade med massa folk. Planen var att jag ska plugga nu med men tror jag hoppar det och åker in till stan och spelar biljard med jim å hans kompis =) Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar