fredag 5 oktober 2012

Kanelbullensdag

Har varit en fullspäckad dag idag! En kille som heter Israel har varit här och tagit massa fina bilder. Har bara sett dom genom kameran än så länge men dom är jätte snygga! 

Emelie har varit nere i Halmstad med och hon var också med på massa bilder, och så tog vi massa fina syskonbilder. Ser fram emot att få se dom! :) 
När Israel hade åkt byggde jag hennes naglar och dom blev jätte bra, får hoppas dom sitter länge med! Hon hade rätt korta naglar under så tipparna sitter nog inte jätte bra om naglarna växer ut en bit, men får göra om dom om nån vecka igen. Har även ätit bulle med Emelie idag eftersom det är kanelbullensdag idag. Stor god kanelbulle med vitt och rosa pärlsocker! Välfärtjänt bulle efter fullspäckad dag!

Det har faktiskt varit ganska fint väder här nere idag, himlen har varit lite grå men solen har faktiskt skinit en stund. Riktigt skönt att känna att solen faktiskt inte har slocknat! Men tror ni inte att det började regna igen nu på kvällen? Tur att det började efter att jag kommit hem efter jag följde Emelie till stationen. Perfekt väder att plugga i iallafall. Har varit lite seg på att komma igång men nu har jag faktiskt pluggat på frågorna till seminariumet imorgon! 

Nu blir de att göra iordning mig för sängen, skola imorgon kl 8.15. Natti =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar