torsdag 11 oktober 2012

Ledig dag

Sitter just nu i soffan och kollar på Grey's anatomy, har ätit färdigpizza för en stund sen me men den blev lite hård för hade den inne i ugnen lite för länge ^^ 
Haft en ledig dag idag, sov till 11 ungefär, sen gick jag upp och gjorde mig iordning sen klockan 2 komma Anna för att plugga anatomi! när hon hade gått vid 6 somnade jag gott på soffan men vaknade av att grannen/grannarna där uppe håller på med nått. Ingen aning vad dom gör men det låter! De dunkar och bankar och håller på, blir tokig. Klockan är 10 nu och det har hållit på från och till i 4 timmar nu!
Känns även som att jag mer och mer vänjer mig vid att bo här i Halmstad, natten till idag är som vi alla vet natten då tidningsbudet kommer mellan 01.50-02-10 och jag alltid vaknar, men gjorde inte det inatt! 

Har råkat ut för en jätte förkylning vilket är jätte irriterande, är inte tät i näsan eller så men har hostan och förkylningshuvudvärken och idag började jag få ont i halsen, orkar inte och hinner inte med detta! Vill träna. Vill va hälsosam å röra på mig och orka med saker men icke. Sova tidigt idag, ja tack! 

Vad har mer hänt? Hmm, dom har skickat tillbaka min mobil nu i allafall så hoppas att den kommer imorgon. Som jag har längtat! :) 
Igår hade vi Teambuilding med skolan, okej att jag va lite seg på grund av förkylningen men kändes jätte bra och nu känns det som att jag lärt känna dom i klassen mer och är mer som en del av dom! =) 
2-3 veckor kvar tills den stora tentan i anatomin är, tiden går så sjukt fort då de gäller att verkligen ta tag i det nu! 

Nu har jag babblat på tillräckligt här, ska göra mig iordning för sängen å sen försöka krypa ner innan kl 11, önska mig lycka till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar