onsdag 30 juli 2014

Fina halmstad

Igår jobbade jag halv 8 -13. Skulle börjat 7 men i måndags va jag tvungen att förlänga mig till halv 11 istället för 9 och så får man inte börja förens halv 8 dagen efter, vilket va ganska skönt för jag kände mig faktiskt utvilad när jag vaknade. Tror det är att jag har svårt att vakna till liv om jag går upp innan halv 7 ;)
Efter jobbet satt jag och pluggade, men efter ca 2 timmar kände jag att jag verkligen behövde ut och röra på mig så slängde in kläderna i tvätten (hade bokat tvättid) och sedan gick jag ut på en powerwalk/löprunda.  De är otroligt va halmstad är fint ändå! :D duktig som jag är tog jag och handlade påvägen när jag var klar. Duschade, hämtade sakerna från tvätten, fixade mat och fortsatte att plugga. En riktigt bra dag ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar