söndag 6 juli 2014

Wild West steakhouse

Igår efter jobbet blev det slappa en stund innan jag gjorde mig iordning för att gå ut och äta med bästa vännerna! Vi hade bord på Wild West halv 6 och vädret var kanon så vi tog ett bord utomhus. Maten var helt okej, tycker dock att min fläskfilé var lite för torr. Men det var väldigt väldigt mycket mat så man fick verkligen valuta för pengarna! Tror tyvärr att vi var där lite för tidigt för det var bara en dans under dom 2,5 timmarna vi var där. Vid 8 när vi gick började nått skådespeleri. Så man ska nog komma dit och äta vid halv 8-8, så nu vet vi det till nästa gång! :)
Efter maten åkte vi hem till Lars och hade lite förfest innan det blev utgång.
Idag är det jätte fint väder ute och min termometer står på 30 grader. Riktigt synd bara att jag börjar jobba om 45 minuter. Men får hoppas att det håller i sig i veckan så jag kan få massa färg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar