fredag 25 juli 2014

Varmt på jobbet

Dag nummer 2 på jobbet i denna värmen! Sitter utanför en dam ni och väntar på att en arbetskamrat ska komma. Som tur är slutar jag klockan 1 men funderar på att gå upp på galgberget på en powerwalk då :)

Börjar känna mig jätte stressad för allt plugg, känns som att jag jobbar jätte mycket och inte hinner plugga. Och så ska jag hinna träna också! Men som tur är så fick jag bytt bort en dag nästa vecka, skulle jobbat alla dagar nästa vecka förutom fredag och dubbelpass på lördag. Men nu är torsdag borta me så har 2, 5 dagar ledigt så jag kan plugga. Har fått ett jätte munsår nu också och tror de beror på att jag känner mig så stressad, och kanske även lite solen, att de varit så varmt. Munsår kan ju nämligen komma då me. Hoppas bara på att de försvinner fort för de är inte kul alls! Får helt enkelt ta att plugga så fort jag har tid över så jag kan slappna av lite och känna mig lugnare. 

Tillbaka till jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar