onsdag 23 juli 2014

Fransar!

Igår efter jobbet tog jag en kort powernap innan jag pluggade. Kom en liten bit så nu har jag kommit igång igen! Fram mot kvällen cyklade jag bort mot Lars eftersom de va massa kompisar från Varberg nere. Sjukt varmt men riktigt trevligt!
Idag var jag uppe i Göteborg och fixade mina ögonfransar. Är kanon nöjd! Långa mörka fransar så man kan känna sig fräsch hela tiden :) När jag satt på tåget påväg hem skrev mamma och frågade om jag inte ville hoppa av i Varberg och följa med ut med båten och äta kvällsmat. Så blev ett litet stopp i Varberg. Han även inviga mamma och pappas nya altan. Dock blev det ingen båttur eftersom det blåste upp lite men vi gick ner till Läjets pizzeria och åt. Känner att jag varit väldigt dålig med kosten det senaste. Fy mig! Måste ta tag i det igen och se till att träna ordentligt. Känner mig ofräsch när jag inte tränat på ett tag och det är nu ungefär. Blir att ta tag i det i veckan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar