onsdag 20 februari 2013

Gogo

Vart en seg dag idag, fortfarande lite förkyld. Mest tät i näsan nu. Hade lektion klockan 8 och det var inte kul att gå upp imorse! Sen va de grupparbete och vi kämpade på. Blev klara iallafall :)
När jag kom hem åt jag och sen somnade jag på soffan, behövdes kände jag! Man ska sova mycket när man är sjuk, så nu hoppas jag på att detta snart är borta!
Jätte sugen på att dansa! Kollat runt lite på youtube och kommit fram till att gogo dancing är nått jag vill testa på. Så nu måste jag hitta nånstans där man kan dansa de :)

Här kommer en liten film på gogo dans. Nu ska jag återvända till mitt teveprogram :)

http://www.youtube.com/watch?v=eCJDgmadR-E

Får verkligen inte det att bli en film här på sidan för den hittar inte klippet, men ni får länken iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar