tisdag 26 februari 2013

Våren har kommit till Halmstad!

Kom nästan precis hem från skolan. Hade redovisning i engelska och det gick kanon bra, haha, ganska iallafall! Sen stannade vi kvar lite och gjorde grupparbete. Eller aa 3 av 5 stannade kvar. Prioritering kallas det ;) Ne men vi kommer nog få gjort det vi ska göra när alla är klara med sina delar.
När jag skulle cykla hem märkte jag hur himla fint väder det var ute och när jag kom hem kollade jag termometern och såg att det var 10+ ute. Våren är här! :D Blir att gå en powerwalk innan jag sätter mig och tar tag i humnafysiologifrågorna igen! Börja att använda Turf igen med. Skrivit om det innan, vill ni läsa det inlägget hittar ni det Här . Måste ju röra på mig på nått sätt även fast jag är förkyld ^^

Nu ska jag leta upp mina träningskläder, ha det så bra sålänge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar