måndag 4 februari 2013

Helgen

Hej å hå, vet att jag varit borta några dagar, men nu är jag tillbaka igen! Nyare och bättre, men kanske inte riktigt, men nästan :)
Här kommer en update från sist jag skrev!

Onsdag:
På kvällen va de TBI gasque med tema pyjamasparty! Vet ni hur skönt de va att göra sig iordning och sätta på sig pyjamasbyxor? :P Borde va den nya klädkoden på kroger ^^ Senare på kvällen gick vi iaf till Bond och fortsatte vår partykväll! Vi gick dock och hem och bytte till lite mer festkläder innan^^ Hade en as bra kväll!

Torsdag:
När jag vaknade på morgonen hade jag sjuuuuka cravings! Blev att springa över till Hawaii pizzeria för en kebabpizza. Underbart att ha en pizzeria runt hörnet dagen efter fest. Satt och pluggade en stund, sen skulle jag kolla lite på en lägenhet. Blev erbjuden en men den va bara 21 kvm, visste att jag inte ville ha den. Har ju kvar min till sista juni iaf =) men 21 kvm är lite litet. Ville bara se hur litet det egentligen va så jag hade nått att jämföra med sen! Svängde förbi affären sen och köpte cola och lite så men när jag kom hem insåg jag hur sugen jag var på chips och ostbågar. Va bara att sätta mig på cykeln igen och åka och köpa. Med andra ord har slutet.. typ.. av veckan inte gått så fruktansvärt bra på min nyttighets veckan. Men nu blir det nya tag!

Fredag:
Började inte förens kvart över 1 men träffade min grupp i "musculoskeletal disorders" vid 10 och jobbade på vårat arbete. Gick lite segt i början men när man väl kom in i engelskapratet gick de bra. Ganska iaf ^^ När vi inte pratade om artikeln, vissa termer alltså ^^ På kvällen blev det Göteborg! Tog tåget och skulle byta skor och lämna böcker på stationen i Varberg och sa till Emelie att hon måste stå på stationen annars hinner vi inte. Ni har säkert redan listat ut att hon inte stod där så jag fick vänta i Varberg 1 timma ungefär. Men kvällen va riktigt bra! Förfestade med Oscar, Jir och Marie i gamla stan, lång förfest. Åkte inte till krogen förens 2. Halv 3 va vi framme på Exet och efter fest, mat med mera va vi hemma i gamla stan typ halv 5. Oscar skulle ta tåget mor Varberg igen 7.40 så blev att dygna och hänga med på tåget :P

Lördag:
Gick inte och la mig förens runt halv 11 på morgonen och vaknade runt 5-6 på kvällen. Med andra ord gjorde jag inte så mycket, hade myskväll med familjen och kollade melodifestivalen. Yohio var favoriten, dom hade bara valt ut massa skit att ha med^^

Söndag/ Idag:
Slappat idag, spelar candy crush, är as bra på de spelet! haha :P Pluggat lite också. Och nu ikväll har familjen varit på PS musikal, "Footloose", riktigt bra och alla som är med är så sjukt duktiga! Helt otroligt vilka röster vissa har som är med. PS musikal är en musikal som Pederskrivares skolan sätter ihop med elever som går där så alla som är med går i 1-3an på gymnasiet :)

Jaha där har vi dagarna ^^ Nu ska jag hålla er uppdaterade i fortsättningen så jag slipper skriva såhär långa inlägg igen!
Nu ska jag sova, natti natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar