måndag 18 februari 2013

Sjuk

Idag är jag inte på topp. Vaknade i morse av alarmet vid 7 tiden eftersom jag började kl 8. Men ja kände mig så dålig att jag orkade inte gå upp. Blev att somna somna om en stund för att orka med grupparbetet vid 10 istället. Men mådde inte bättre då heller. Blev att somna om igen och vaknade inte förens 2- halv 3. Då blev det att fylla på med vätska och jag är så glad att jag hade blåbärssoppa hemma! Vatten, blåbärssoppa, varm choklad och vatten med enchinagard. Ska ta denna förkylningen med storm! Är inte riktigt sugen på att ha en jätte långdragen förkylning igen som jag hade i höstas. Nu är jag sugen på att komma igång med konditionsträning. :)
Imorgon börjar jag kvart över 1 och det ska bli riktigt skönt för då hinner man komma upp å göra sig lite fräsch innan skolan, man känner sig alltid lite friskare när man är iordninggjord =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar