onsdag 22 oktober 2014

datorn är fixad!

Datorn är fixad igen, mamma är grym! :D den har varit det i några dagar nu men inte kommit till skott att göra något inlägg än.
Idag har jag vilodag, känner att de behövs. I måndags körde jag och Carro J ett ganska hårt benpass och igår var jag på MRL och indoor striding för att testa på dom passen jag ska hålla. Kändes bra men jag var riktigt mör i benen! Börjar känna av lite i halsen, dels därför jag känner för en slappedag idag och imorgon har jag ett pass i vattengympan och sen ska vi börja träna på en ny zumba video! :D På fredag ska jag nog öva mina nya pass lite och på lördag har jag vattengympa och sen 3 timmar dans. Man behöver vila ibland =)
Har i alla fall gjort klart mitt MRL pass och känner mig riktigt nöjd faktiskt :) Har bara indoor striding passet kvar men jag har kommer en bit med det så är egentligen bara att plocka bort några låtar eftersom jag har för många just nu och sedan helt välja rörelser.

Nu ska jag fortsätta att slappa i soffan lite innan jag tänkte plugga lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar