söndag 26 oktober 2014

Träningens tio budord

Idag har jag varit och övat lite på mina pass! Gick riktigt bra faktiskt riktigt bra men va segt i benen efter ett tag! Tror jag kan lösa det på tisdag dock :) Behöver en ny sista låt till indoor stridingen bara, den jag hade gick alldeles för fort. Tur jag gick och körde igenom de ordentligt så man kan känna sånt. Men allt annat kändes bra! :)

Hittade träningens 10 budord i personalrummet på Actic, läs och lär ;)
1. Du ska inga andra intressen hava jämte träningen
2. En dag utan träning är en dag utan mening
3. När du vilar, tränar dina konkurrenter
4. Den som tycker träning är rolig, tränar för lite
5. Träning är ett tillfälle att tävla
6. Så länge du är seg kan du inte bli övertränad
7. Det som inte dödar, det härdar
8. Smärta är en upphöjd form av njutning
9. Många är kallade, få är utvalda
10. Det finns många sätt att bli dålig på, men bara ett sätt att bli bra: TRÄNING! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar