fredag 17 oktober 2014

Krångel

Igår åkte jag hem till Halmstad igen, träffade carro och skannade in ett papper vi behövde. Sen satt jag vid datorn å slappade ett tag och helt plötsligt blir datorn blå och slocknar. Inte första gånger som jag skrivit tidigare här i bloggen, men denna gången gick det inte att få igång den igen. Den startade upp men gick inte att komma åt datorn. Försökte hur länge som helst och va jätte frustrerad för jag har alla bilder och alla arbeten och massa annat på datorn! Slutade i alla fall med att pappa kom ner till Halmstad och hämtade mig. va inte en lång stund jag fick vara hemma ^^ min grymma mamma lyckades i alla fall rädda alla bilder och sånt genom att plocka ut min hårddisk, använda sin dator och lägga allt på min externa hårddisk. Sen har hon hållt på sen hon slutade jobbet idag med att återställa datorn och det verkar faktiskt som att den funkar nu!
Åkte dock hem till Halmstad imorse eftersom dels visste jag inte hur lång tid det skulle ta att fixa datorn och dels så hade jag pass idag. Efter min vattengympa hade jag snabb möte med Therese och gick igenom passen litegrann. Efter det hade jag en liten paus innan jag var med på ett MRL pass för att se hur det var. Det var riktigt jobbigt! Men kul och effektivt :) det jobbiga är bara att eftersom jag har skolios  så har jag svårt för att göra situps och andra magövningar för jag får ont. Men ska sätta ihop något bra pass som är tufft men passar min förmåga!
Imorgon har jag något möte med navet. Dom ville prata med mig och den andra carro om något, undrar vad det kan vara... och sedan bär det av till varberg igen för att hämta min data som förhoppningsvis ska vara klar för användning igen! Plus en fika med ingrid. God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar