fredag 10 oktober 2014

En klump

Känns som att detta är en sån dag man bara känner sej som en klump. Inte för att jag blivit större om man säger så utan för att jag direkt inte blivit mindre heller ^^ Man kan inte alltid ha bra dagar men ska nog ta mej till gymmet ett tag sen å träna så kommer de nog kännas bättre =)

Snart är praktiken över, bara måndag och tisdag kvar. Känns rätt bra ändå. Har varit ett jätte bra ställe att vara på (har varit på Asia spa) men känner att jag behöver komma in i rätt rutiner igen och det är rätt jobbigt att hela måndagen går till praktiken och tisdagen slutar jag inte förens kl 8 på kvällen. Så nu har det varit att träning försvunnit helt från måndagar och tisdagar för jag inte riktigt vet vart jag ska klämma in det.

Eftersom jag har vattengympan imon så blir de ingen utgång för mej, och antagligen inte imorgon heller, haha  ^^ Men ikväll blir det nog myskväll med tacos, serie å "spa kväll" för mig själv.
Ha en bra dag så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar