lördag 11 oktober 2014

Det går bra nu!

Idag är en smal dag, haha! Måste varit träningen igår. Körde armar och sen sprang jag på löpbandet, eller intervaller kan man väl säga att det var, sprang 500 m och powerwalkade 500 och så höll jag på tills det gått 5 km.
Och sen blev det ingen tacos för jag va inte så hungrig utan det blev te och rostbröd med gurka tomat och avokado. Blev tacos nu istället.

Hållt vattengympa nu på morgonen och sen pratade jag med våran gruppträningschef en stund och sa att jag gärna håller zumba till våren sen. Hon lät väldigt positiv så tror jag kommer få det! :D Sen frågade hon om jag är sugen på att hålla ytterligare 2 pass nu i höst. Verkade som att det var en tjej som inte kunde längre. Och det hade inte ens med vattengympa att göra ^^ Det är MRL och indoor striding, 30 minuter vardera. Dock är det ute på flygstaden men tänker att det är en bra erfarenhet och känner att det är detta jag vill hålla på med sen och då vill jag lära mig så mycket som möjligt! Mailade precis och sa att jag kan ta dom så får se vad hon säger :)

Nu ska jag plugga lite innan jag tar mig till Varberg för 3 timmars Zumba party! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar